سپاس

دنیای من

دوستانه وشاد

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خدای را که در میان ظلمات گناه، چشممان را به سوی پنجره توبه گشود، که جز به نور مهربانی او، به سوی او، ره نمی یافتیم، و چون در شاخسار نعمتهایش همین یک میوه را بنگریم، پس باز هم عنایتش بر ما نیکو، و نکویی اش، پر ارج و احسانش سترگ است، که بر امت های پیشین چنین شیوه ای در قبول توبه نبود. آنچه گران از طاقتمان بود بر ما ننهاد و جز به آنچه در توانمان بود، تکلیف نفرمود و جز به آنچه سهل و آسانمان می نمود، امر نکرد؛ تا آنکه عذر و بهانه ای باقی نماند.

عشق را تن پوش جانم میکنی / چتری از گل سایبانم میکنی
ای صدای عشق در جان و تنم / آن سکوت ساده و تنها منم
من پر از اندوه چشمان تو ام / آشنای دل پریشان تو ام
آتش عشق تو در جان منست / عاشقی معنای ایمان منست
کی به آرامی صدایم می کنی / از غم دوری رهایم می کنی
ای که در عشق و صداقت نوبری / کی مرا با خود از اینجا می بری ؟
 

 



نظرات شما عزیزان:

erika
ساعت18:14---5 تير 1391
سلام شما هم لینک شدی

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت1:12---5 تير 1391
سپاس گويم خداوندى را كه آدم را از خاك آفريد و سپس از عشق خود بر او دميد و ما عاشقان از قدرت عشق خداوند برخورداريم و اين بزرگترين نعمت است زيرا هر كسى نمى تواند عاشق باشد من به صحت بودن اين حرف يقين و ايمان دارم آبجى ، عاشقان در قلب خداوند جا دارند ، زنده باد عشق و خوشا از عاشقى مردن . . .

erika
ساعت18:00---3 تير 1391
سلام وبلاگ خوبی داری دوست داشتی به من سر بزن و لینکم کن و خبرم کن تا لینکت کنم موفق باشی بای

رها
ساعت17:42---23 خرداد 1391
سلام وب قشنگى دارين اميدوارم موفق باشين ب منم سربزن

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت14:26---21 ارديبهشت 1391
سلام وب قشنگى دارين ، مطالبتون هم عالى بود
اميدوارم موفق باشين
راستى من يه گروه تشكيل دادم بنام "دلباختگان"
لطفا بياين تو وبم و عقايدمو بخونين و اگه دوست داشتين عضو بشين ، سپاسگزارم . سامان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در یک شنبه 3 ارديبهشت 1398برچسب:,ساعت 10:5 توسط زهرا|


آخرين مطالب
» دنیای من....
» سلامی دوباره....
» امام حسین (ع)
» بابت نبود چند ماهه
» دلم گرفته......
» ویژه شهادت حضرت علی (ع)
» عشق چیست؟!!!
» بدون شرح
» مطلب ارسالی از سرنوشت
» ولادت سه نور تابناک ولایت
» چرا به همدان همه دان گفته میشه" بر اساس یه داستان"
» مبعث رسول اکرم (ص)
» اینو نخونی بد چیزی رو از دست میدیا.....
» حکایات جالب وخواندنی(طنز ایرانی)
» اس ام اس خنده دار جدید.....
» آموزش بدست آوردن عشق
» اشعار طنز
» به مناسبت روز پدر
» داستان های کوتاه و خنده دار
» داستان بخت بیدار
» چطوری امضا می کنی؟؟؟
» دانستنی های بامزه:
» چگونه شادتر زندگی کنیم؟
» 6 دلیل خوب برای خواب بعد از ظهر !
» چرخ زندگی تان خوب می چرخد یا ، بد ؟
» چه قدر عجیبه؟!!!
» تقدیم به مادر عزیزم
» داستانی از آلبرت انیشتین
» اس ام اس عاشقانه
» برای دلهای گرفته
Design By : MohammadDesign.IR